Elhatároztad, hogy eladod a lakásod? Szuper képeket készítettél, csábító szöveget és pontos alaprajzot tettél mellé, feltöltötted minden ingatlanportálra, és mégis hiába várod az érdeklődők áradatát?

A hirdetés önmagában nem elég. A hirdetést is hirdetned kell!
Olvass tovább, és elárulom, hogyan teheted ezt a leghatékonyabban!

Amikor valaki ingatlant keres, beírja a paramétereket a keresőbe, és kap egy csomó találatot olyan lakásokról, amelyek megfelelnek az ő igényeinek.
Gondolod, hogy elejétől a végéig átböngészi a listát?
NEM. (Kivéve, ha max. 3 találatot kapott, mert egy eldugott faluban szeretne lakni.)

Az ingatlant keresők általában átrágják magukat az első, a szorgalmasabbak talán még a második találati oldalon is, de itt rendszerint megállnak.
A legtöbb portálra pár percenként töltenek fel új lakásokat, ami egyre hátrébb sorolja a tiédet.
Az ingatlanosok ezért naponta frissítik hirdetéseiket, hogy mindig a topon legyenek.
Nekik ez a főállásuk, ezt csinálják a nap nagy részében; ha nincs tonnányi szabadidőd, nagyon nehéz lesz felvenni velük a versenyt!

Hirdesd inkább a hirdetésed olyan felületeken, ahol sem más eladó lakások, sem az ingatlanosok nem lehetnek konkurenciáid!
Az ingatlanportál csak egy apró eszköz a rengeteg online és offline lehetőség közül.
Az internet térhódításával nem szabad megfeledkezni a klasszikus hirdetési formákról sem…

  1. Tedd ki a hirdetésed a Facebookra és más közösségi hálózatokra!
    Ne csak egyszer, mert az hamar eltűnik! Időről időre dobd be a közösbe a hirdetés linkjét és kérd meg ismerőseidet, hogy ők is osszák meg!
    Bónusztipp 1: ajánlj fel valamit annak, aki a hirdetésével vevőt hoz! Egy kétszemélyes wellness-hétvége például igen motiváló lehet, és a kuponos oldalakon pártízezer forintért hozzájuthatsz.
    Bónusztipp 2: a Facebookon akár magánszemélyként is adhatsz fel hirdetést és te állítod be, hogy mennyi pénzt szánsz rá. Ezzel olyanoknak is megmutathatod a lakásod, akik nem is az ismerőseid.
  2. Szórólap: klasszikus, hatékony hirdetési forma, amivel olyanokat is elérhetsz, akik nem az interneten keresnek – pl. idősebbeket, vagy azokat, akik még nem biztosak benne, hogy lakást akarnak venni, ezért nem böngészik az ingatlanportálokat. Lehet, hogy pont a TE hirdetésed lesz számukra az a bizonyos isteni szikra!
  3. Molinó: forgalmas helyen van a lakásod? Remek! Csináltass egy molinót (jó nagy betűkkel, kevés adattal, olvashatóan), és tedd ki az ablakba vagy az erkélyre! Használd ki végre a ház előtti nyüzsgést és profitálj belőle!
  4. Helyi hírközpont: nem csak faluban, minden környéken van egy hírközpont, egy igazi pletykafészek. Ez lehet a boltos, a szomszéd, a gyerek tanára, a játszótéren kutyát sétáltató bácsi… Nyugodtan hintsd el neki(k), hogy nagyon szeretsz itt lakni, szuper a lakásod, de saaaajnos el kell adnod, mert a párod máshova akar költözni, vagy, mert a gyerekeknek végre külön szoba kell. Hidd el, a hír gyorsan fog terjedni! ☺
    (Amúgy ezt nem csak a helyi hírközpontnak lehet elmesélni, nyugodtan terjeszd mindenkinek. Kombinálhatod a wellness-hétvégés megoldással, és tutira tovább fogják adni!) ☺
  5. + sok ötlet: kreatív megoldások: hirdetés a helyi újságban, autómatrica, saját nyomású póló, saját weboldal a lakásodnak…

Nyugodtan engedd szabadon a fantáziád, és dobj be mindent, hogy eladd a lakásod!

Sikeres lakáseladást kívánok!

Ha segítségre van szükséged, hogyan írj szórólapot, vagy mi kerüljön a molinóra, ☞ kattints ide ☜ és rendeld meg a Sikeres lakáseladás kézikönyvét! Ebben minden ezzel kapcsolatos hasznos tanácsot leírtam – és még sokkal többet is… ☺