Azaz mik a sarkalatos pontjai egy vevő keresési rendszerének? Mire fog mindenképp figyelni, rákérdezni, szem előtt tartani? Összegyűjtöttem neked azokat a dolgokat, amelyekre – szinte – minden érdeklődő kíváncsi.

Nos persze, van, akinek ez vagy az kevésbé fontos, és van, akinek egy-egy dolog annyira a rögeszméjévé válik, hogy hajlamos engedni néhány másik feltételből. Előre sosem tudhatod, de jöjjenek azok a dolgok, amelyet az érdeklődők figyelembe vesznek (és amelyből az említett kis „kattanások” válhatnak ?). Ezek közül 3 biztosan nagyon fontos szempont az érdeklődők szemében!

Szeretnél mindent megtudni a jó hirdetésszövegről, illetve hogy hogyan építsd fel lépésről lépésre a sajátodat? A könyvemben olvashatsz róla!
Amennyiben pedig szeretnéd, profi marketing szövegíró partnereimmel megírjuk helyetted a tökéletes hirdetést és további tanácsokat is adunk. A választás rajtad áll!

  1. Ár
    Jól van, tudom, hogy egyből gondoltad… És igen, érdemes szem előtt tartani, hogy a vevők első számú szabálya: minél kedvezőbb ár. De legalábbis annyi, nem több egy forinttal sem, mint amit rá tudnak fordítani. Érdemes erre figyelned, de legyél eltökélt: nem jótékonysági szervezet vagy, a lehető legjobb árra van neked is szükséged – a te oldaladról. Na, és elég sok olyan sztorival találkoztam, ahol valami mégis felülírta az árat.
  2. Elhelyezkedés
    Azaz, hogy hol is terül el az ingatlanod. Ez gyakori a „rögeszmék” között, és valójában olyan dolog, amellyel sok mindent nem tudsz kezdeni. A XV. kerületi lakásod sosem válik III. kerületivé. Ha olyan érdeklődőd van, akinek határozott elképzelése van az elhelyezkedésről, de azért eljött megnézni a tiédet is, akkor jobb, ha nem éled bele magad túlságosan. Ritka, hogy annyira beleszeretnek valamibe, hogy lemondjanak például a belvárosi igényükről.
  3. Kilátás
    Szintén fontos keresési szempont a kilátás. Érthető is, hiszen – jobb esetben – az ember évekig ugyanabban a lakásban lakik, vagyis ugyanazon az ablakon néz ki. Nem nagy kívánság, hogy ne egy tűzfalat kelljen bámulnia. Ez szintén nem olyan, amin nagyon tudnál változtatni, de azért ne aggódj, sokan vannak, akiknek nem ez az elsődleges.
    Ezért is érdemes külső fotókat feltenned a lakásról: egyből kiszűrik azok, akik feltétlen szép kilátást szeretnének, és nem raboljátok egymás idejét.
  4. Rezsi
    Hohó! Igazi vesszőparipa! Különösen a fűtés: milyen, mennyit kell fűteni, milyenek a nyílászárók, melegítenek-e a szomszédok. Ez egy örök szempont mindenki TOP3-as listáján, és szerintem ez így is marad az idők végezetéig!
  5. Közlekedés
    Különösen a külsőbb kerületeknél fontos, hogy ne kelljen órákat várni egy-egy buszra, lehetőleg ne utazzunk többet, mint egy brüsszeli eu-s képviselő (szerintem van, aki többet utazik…), ne kelljen négyféle eszközt igénybe venni. Ha az érdeklődődnek nincs autója, és nem a szomszéd utcában dolgozik, esetleg még összevissza műszakjai is vannak, erre különösen oda fog figyelni.

Kattints ide és kérd el most az ingyenes tanulmányt, amiből minden megtudhatsz a sikeres ingatlan értékesítésről!