Erre a legszebb válasz az, hogy mindent, hiszen titkolózni nem éri meg. Viszont vannak dolgok, amikről nem szerencsés megfeledkezni.

Összeírtam neked egy kis puskát, hogy tudd, mikről fontos és érdemes beszélned az érdeklődőnek, ha felkeres.

  1. Pontos paraméterek
    Igen, ez benne van a hirdetésben, igazad van. Ettől függetlenül érdemes a mutatáskor is elismételned. Az érdeklődő nem biztos, hogy pontosan emlékszik rá. Az is előfordulhat, hogy összekeveri egy másik lakással, annyit megnézett már.
  2. Rezsi
    Az egy dolog, hogy valaki kifizet valamennyit a lakásért, de ugye, ennek utána is vannak költségei. Készülj rezsikimutatással, lehetőleg az év különböző szakasziról, legyenek nálad téli és nyári számlák is, ha igazán profi szeretnél lenni, akkor az átmeneti időszakról is tudsz mesélni, és ezeket alátámasztani.
  3. Felújítási munkálatok
    Vannak igazán szembetűnő felújítások, változások, például a friss festés, nyílászárók. Ezekről is érdemes beszélned, mikor csináltattad őket, de a „nem látható” dolgokról is. Például, hogy nemrég cserélték le a fűtésrendszert, vagy épp a csöveket a fürdőszobában.
  4. Szomszédok
    Kikerülhetetlen téma, úgyis rá fognak kérdezni. Tudom, hogy legutóbb azt javasoltam, ne mesélj róluk, de valamennyit muszáj lesz. Ha jóban vagy velük, akkor ez nem esik majd annyira nehezedre, ha kevésbé lettetek összetartóak, akkor is biztos tudsz róluk néhány kedves szót mondani. A lényeg, hogy szorítkozz néhány mondatra, igyekezz kiemelni az előnyeiket. Aztán majd megismerik őket…
  5. Aduászok
    Bár minden ember más és más, vannak dolgok, amiknek mindenki örül, nem igaz? Ilyen egy kedves kis kocsma éjjelnappali kisbolt a lakás alatt, posta egy köpésre, orvosi rendelő, gyógyszertár, park. Ha ezek közül van valamelyik igazán közel a lakáshoz, akkor ne felejtsd el megemlíteni!

Ezt a kis sorvezetőt a szemed előtt tartva könnyebben kommunikálsz majd a vevővel! Ne feledd, az elsődleges érték az őszinteség, ha valamit elferdítesz, az ki fog derülni!

Ha nem szeretnél elbukni a kommunikáción, vagy egyszerűen semmi kedved és időd az érdeklődőkkel való kapcsolattartásra, ☞jelentkezz☜, és én majd leszek a szócsöved!