Sokan még most is bizalmatlanul állnak azokhoz az ingatlan tanácsadókhoz, akik mögött nincs egy állandó iroda. Igen, bizony előfordul, hogy néhányan megkérdezik, hol az irodánk, hol kereshetnek.

Jogos, hiszen sokaknak egy olyan helyiség, amelynek polcai roskadoznak a hirdetési újságoktól, asztalai ki sem látszanak a szépen rendezett és gondosan felcímkézett, színes mappák alól, megbízhatóságot, nagyságot, magasabb szakértelmet jelent. Én azért erről egy kicsit másként gondolkodom.

Nem mondom, hogy fölösleges egy iroda, de engedj meg nekem egy kérdést: a te lakáseladásodat mennyire befolyásolná, hogy tudod azt, nekem van egy irodám, benne egy asztallal és székkel? Vegyük csak sorra, hogy tulajdonképpen minek is egy ingatlanosnak iroda! ☺

Miből is áll egy ingatlanos munkája röviden?

  • Az ingatlanos kint dolgozik, lakásokat, házakat néz, fotóz és mutat, vagyis nincs az irodában;
  • Később az egyezkedés már közvetítőn keresztül megy, láthatod, hogy ehhez sincs szükség irodára;
  • A folyamat végén a szerződést pedig ügyvédnél kötik, így ez is ingatlanirodán kívül történik.

És egy újabb jogos kérdés tőled: a vevők nem az irodába mennek?

Jó, ha tudod, hogy az esetek 99 százalékában a vásárló telefonon veszi fel a kapcsolatot az értékesítővel, a találkozót pedig leginkább a lakáshoz beszéljük meg, vagy ott, ahol az ügyfélnek a legkényelmesebb. A következő lépéseket pedig szintén irodán kívül kell megtennünk, de ezt már te is tudod: az egyezkedéshez és a szerződéskötéshez nincs szükség irodára.

Mit gondolsz most? Tényleg az irodai helyiségen múlik, hogy eladjuk-e az ingatlanod, vagy sem? ☺

Ha épp megbízható és profi ingatlan tanácsadó után kutatsz, akkor ne is keress tovább.  Mi segítünk neked, hogy a lehető legzökkenőmentesebben tud eladni az egyik legnagyobb vagyontárgyadat.

Ide kattintva akár már most is foglalhatsz magadnak időpontot.