Miért vegyem meg a te lakásod?
Szeretnéd, ha minden potenciális Vevőhöz eljutna, hogy a te lakásod / házad eladó?

Az alábbiakban megismerheted azt a TOP 7+1 hirdetési eszközt, amelyek kihasználásával szinte lehetetlen, hogy az ingatlant keresők figyelmét elkerülje a te otthonod!

Szeretnél mindent megtudni a jó hirdetésszövegről, illetve hogy hogyan építsd fel lépésről lépésre a sajátodat? A könyvemben olvashatsz róla!
Amennyiben pedig szeretnéd, profi marketing szövegíró partnereimmel megírjuk helyetted a tökéletes hirdetést és további tanácsokat is adunk. A választás rajtad áll!

  1. Hirdetési újságok
    Sokan gondolják azt, hogy a hirdetési újságoknak leáldozott. Reggelente mégis ezrek állnak sorban csak azért, hogy az „Expressz” újság friss hirdetéseit böngészhessék. Az idősebb rétegnek ez a természetes. És ha pont ők a te lakásodnak a célcsoportja? Gondolj csak bele, mekkora helyzeti előnyt jelent az, ha azokon a csatornákon hirdetsz, amelyeket a potenciálsi Vevőid olvasnak.
  2. Ingyenes internetes hirdetések
    Az ingyenes hirdetési portálokon való megjelenés már természetes, de sajnos nem elegendő. Az online portálok szabályzatai miatt a rendszeres, mondhatni napi szintű hirdetés hozhat csak kiemelkedő eredményt.
  3. Fizetett hirdetések
    Ez a hirdetési forma bár költséges, de az egyik legcélravezetőbb. De ezt a formát csak kifejezetten „haladó” szinten hirdető eladóknak ajánlom – akik tudják, hogy mit csinálnak, miért olyan szöveggel, miért pont oda töltik fel, miért úgy árazzák. Ha rosszul használjuk a fizetett hirdetéseket, akkor tulajdonképpen elégetjük a pénzünket.
  4. Szórólapok
    Ez egy időigényesebb, majdhogynem „teljes embert kívánó” tevékenység. De ha jó a szórólap, akár kevés pénzből is érhetsz el sikereket.
  5. Ismerősi ajánlások
    Ha eladóvá válik az ingatlanod, érdemes lehet elmondani az ismerősöknek, barátoknak, szomszédoknak. Talán el sem tudod képzelni, hogy hány, de hány ingatlant adnak el „szájhagyománnyal”. Az ismerőseid ismerhetnek valakit, aki pont a te ingatlanodat keresi – és ha az ismerősöd összeköt titeket, akkor ingyenes „hirdetéssel” tudtad értékesíteni az ingatlanodat.
  6. Facebook, Twitter, közösségi média
    Ha otthon vagy a mai világ „alapvető” eszközeinek kezelésében, netán szeretsz ezeken a fórumokon kapcsolatot tartani, itt is elindíthatod ismerőseid között az információt, hogy lakásod eladó! Sosem lehet tudni ☺
  7. A fodrász, a manikűrös, az autószerelő, a sarki közértes…
    Ők is mind olyan emberek, akik sok emberrel találkoznak, terjeszthetik az ingatlan „jó hírét”!

+1. Saját weboldal az ingatlanról
Ez már az igazán profi hirdetési eszköz. Ha van hozzá szaktudásod, esetleg elegendő időd és pénzed, készíts saját honlapot eladó lakásodnak! Gondolj bele, hogy mekkora profizmust jelent mindez, és ha van egy a tiédhez hasonló ingatlan, akkor is feléd dől a mérleg nyelve – a te ingatlanodról van egy részletes és jól kinéző weboldal, míg a „konkurens ingatlanról” nincs.

Kiválasztottad, mely csatornák a legmegfelelőbbek Neked?

☞ Kérd most az ingyenes tanulmányt, ☜ hogy mindent megtudj az adott csatornán történő hatékony hirdetésről!

Ha úgy szeretnéd hirdetni az ingatlanodat, mint egy igazi profi, akkor ☞ ez a 100 oldalas ingatlanértékesítési zsebkönyv ☜ megtanítja neked az alapokat.