Na, de hogyan kerül hozzá? Ha valamit árulsz, akkor nagyon fontos, hogy a vevő oldaláról szemléld a dolgokat.

Ha nem olyan a szakmád, ahol ez fontos, akkor ez lehet, hogy nehezebb feladat, mint gondolnád.

Aztán persze az is lehet, hogy igenis foglalkoznod kéne ilyesmivel, csak valahogy nem fekszik neked. Például, ha el akarod adni a lakásod. De nincs ezzel semmi baj, nem kell, hogy érts mindenhez. A lakáseladásnak – sok egyéb mellett – ez is olyan eleme, amelyben az ingatlanközvetítőnek sok tapasztalata van.

A profi ingatlanos táskájában, esetleg a homlokára tolva mindig ott lapul a vevő szemüvege. Sőt, a legtöbbször le sem veszi. A lakásodba lépve pontosan tudja, mik az előnyei, miket érdemes kidomborítani. Rögtön látja, milyen célcsoportnak lenne alkalmas az otthonod.

Te, aki évek óta ott élsz, nem biztos, hogy észreveszed, amit egy friss szem. Az ingatlanközvetítő látja, hogy kinek való az otthonod, ki az, aki sokat fizetne érte, és ki az, akinek teljesen felesleges lenne megmutatni is. Ahogyan azt is pontosan látja, a vevő milyen hibákat szúr ki. Olyanokat, amikre te talán nem is gondolsz hátrányként.

Ha pedig tudod az előnyöket és a hátrányokat is, sokkal jobban fel tudsz készülni a mutatásra, az esetleges kérdésekre is. Ha pedig felkészült vagy, az érdeklődők sokkal szívesebben vásárolnak tőled. Emlékszel még erre a történetre?

A pontos célcsoport-meghatározás, amihez elengedhetetlen ez a bizonyos szemüveg, vagyis ez a látásmód, megkönnyíti az eladást. Gyorsabbá teszi, aminek ugye, ki nem örül?

Dolgozz együtt ingatlanközvetítővel, és add el a lakásod minél gyorsabban!

Például ☞velem☜! Na, hová is tettem a szemüvegemet?